Milovy II
26.- 29. 9. 2008

Víkend před 14 dny na Podlesí se převelmi vydařil, takže neváháme a akci opakujeme, navíc když účast slibují i Žanečci. Vyrážíme opět v pátek, tentokrát brzo po poledni. Po cestě mám naplánováno několik turisticko - geocacherských zastávek. První je na rozhledně Křivoš, kousek za Tišnovem. Rozhledna je od silnice cca. do kilometru, je to příjemná procházka z kopce (při cestě zpět:-)

Druhou rozhlednou je Babylon, tady už je to na několikakilometrové kolečko. Po cestě pěkné výhledy, ovečky, kaštany...

A večer tradičně zmoženi na náš hotýlek....

V sobotu pevně utahujeme tkaničky a šlapeme začátek osvědčení trasy směr České Milovy, ale dále pokračujeme do Křižánek. Všechna zvířátka jsou na svých místech a vesele na nás mávají.

Naše oblíbená místa. Když jsme tady byli na výletě na běžkách asi před 4 lety, přidal se k nám nějaký bezprizorní pes a šel  s námi asi 10km tůru.

V Křižánkách neváháme a chvátáme do penzionu Bukáček. Jídlo opravdu nezklamalo. Všimněte si, že i Máďa to při cestě zpět ( =po jídle ) po kládě zvládá bez držení.

Ještě nakrmit všechny druhy zvěře, na autobus a domů, do Milov a pěšky na Podlesí.

Večer konečně přijíždějí Žanečci, tak jdeme řádit do hotelového bazénu.

V neděli si dáváme repeté trasy, ale stáčíme se na Milovy a křižujeme od hospody k hospodě až na Dráteníčky.

Malá relaxace.

Děti se baví dobře.

Fotografové.

Tady vůbec netušíme, co ti nejmenší vymýšlejí.

Muniční zásoba vedle hospody U Šlechtů.

Lesní zákoutí cestou na Blatiny.

Zvířátla.

Zvířátka na zvířatech.

Ráno nás Žanečci opouštějía mizí směr Brno. ještě dáme krátkou pohádku a jdeme si užít poslední den dovolené.

Na Blatinách jsme úplně sami. Je samozřejmě zavřeno.

Koníci.

A opět jsou tady pampelišky.

A na cestě domů ještě kešerská zastávka u Rumunské kapličky. Hledal jsem ji už dávno, nešel až teď, když se dá jít podle souřadnic.